#1

Nu am să pun un titlu acestui prim articol, deoarece nu îl consider a fii un articol. (Da stiu, mindfuck).

De ce mi-am făcut un blog ? 

  • Pentru că e tare
  • Pentru că mai nou toți urmăresc să își spună părerea pe internet 
  • Pentru că vreau și eu să mă fac auzită
  • Pentru că e posibil ca unii dintre voi să vă regăsiţi în subiectele pe care vreau să le abordez 



      Acum am rămas în pană de motive, dar voi răspunde la următoarea întrebare:

      De ce este un blog anonim ?

      Poate unii dintre voi vă veți da seama cine sunt, imediat dupa ce imi veți vedea username-ul (chiar nu contează). Am decis să îl fac anonim, pentru a nu exista etichete. Mereu e mai palpitant să nu știi tot de la început, ca plăcerea să se accentueze.


      Leave a Reply

            Blog at WordPress.com.

      Up ↑